28/03/2020
Kender I det når man lige har fået nyt udstyr og ikke kan vente med at bruge det, men så kommer der en corona virus forbi?
Vi er alle blevet meget begrænsede i vores hverdag, der er så meget vi gerne vil, men vi må være tålmodige og passe på. Vi må bare huske på de positive ting og gøre gode ting for hinanden og os selv.
I går var min skønne mand helten og gik med til at jeg kunne bruge mit nye udstyr, og wauw, resultaterne taler for sig selv. Der blev taget portrætter og parbilleder, som jeg nok skal poste lidt af som de bliver redigeret.
Nu er det bare at vente på at vi kan komme ud og jeg glæder mig til at kunne invitere indenfor i studiet, eller bringe mit nye lys med til et bryllup hvor regnen forhindrer udendørs billeder.
God aften til jer alle
Nickie