08/11/2020
Efterårsmorgen i november.
Idag tog jeg min skønne datter med på en morgentur i skoven. Jeg ville prøve at fange morgenstemningen, og solens stråler imellem træerne.
Håber på i kan mærke stemningen i billederne ligesom jeg 🤗
Kunne du eller en du kender, tænke dig at få lavet nogen minderige stemningsbilleder med naturen som kulisse, så kontakt mig gerne 🙏🏾
P.S. Se lige bort fra tøjet, det var en ret spontan tur 😅
Det kunne være super med et 'like' hvis i kan lide det i ser!