21/05/2026
Sikken en fantastisk fin fest i Saxogade med royalt besøg af H. M. Dronning Mary✨
Saxogade og fejrer 40 år med håb og handlekraft til fordel for byens udsatte borgere✨
Både naboer, butikker i saxogade, brugere i Settlementet og frivillige var med til at fejre den store dag og hilse på dronningen👸
Næste gang du er på Vesterbro, så kig forbi Saxogade og de mange skønne butikker, som sælger fine sager, og samtidig er med til at tilbyde sårbare ledige at blive en del af arbejdsmarkedet.
Kæmpe tak til og og for at invitere mig med som fotograf - det var en stor fornøjelse🙏✨🤗
fotografikøbenhavn iværksætterkvinder brandingfotograf soloselvstændig visuelidentitet startup iværksætterlivet