16/11/2022
Havde lige et dejligt gensyn med Liv & Abby, som jeg har haft æren af at fotografere hvert år, i næsten den tid Fo2art har eksisteret, glæder mig allerede til gensyn i 2023.
Husk at bestille tid til din julefotografering, der er stadig få ledige pladser :) Vi ses