11/06/2024
Jeg har taget en lidt vild beslutning! Jeg har valgt at stoppe som fotograf fra d. 1/9🤎
Det føles mærkeligt, men samtidigt som det helt rigtige at gøre lige nu. Jeg har de sidste år savnet kollegaer, sparring og en lidt mere struktureret hverdag. Ved et tilfælde landede jeg hos i vinters, hvor meningen var at jeg skulle være en gang imellem. Det viste sig bare at være det helt rigtige sted for mig. Jeg går glad på arbejde og går glad hjem igen!
Jeg vil sige TUSIND tak til alle jer skønne mennesker, som jeg har fået lov til at fotografere igennem mine 7 år som fotograf. Jeg har elsket at fotografere jer og jeres børn og vil helt sikkert også savne den del!
Jeg har stadig et par ledige tider henover sommeren hvis nogle skulle være interesseret🌟 Alle jer der har gavekort liggende skal selvfølgeligt få mulighed for at få dem brugt. Skriv en pb så finder vi en tid- også selvom det er efter d. 1/9🤎