18/12/2013
I dag har vi fået karakter for vores OSO opgave, vi endte med at få et 12 tal! Vi begge blev meget overrasket, og self blev vi utrolig glad for vores karakter. Vi begge vil rigtig gerne takke jer alle sammen, for at have støttet os i vores opgave, og stor tak fordi i ville like vores side og vores billeder. Vi overvejer at blive ved med at tage billeder, som vi vil blive delt på den her side :-)