14/06/2026
Det er forholdsvis sjældent at jeg sender et af mine billeder i trykken, men jeg syntes råbukken her fortjente at blive sat i glas og ramme. "Smuksakken" er fotograferet, som det fremgår, i Hals Mose, en sommeraften hvor de sidste af dagens solstråler lige akkurat kunne nå at spejle sig i bukkens flotte øjne.