20/11/2022
Hverken sendetiden var "træls" eller programmet. Jeg er i hvert fald godt tilfreds ovenpå al den positive feedback der pludseligt rullede ind😁
Fik du ikke set Naturfotograferne sidste uge eller her til aften i fjernsynet har du fortsat muligheden via linket her👇
https://www.tv2nord.dk/naturfotograferne/naturfotograferne-daniel-simon-s1e3
TV2 Nord har også været så flinke at skrive endnu en lille artikel i dag omkring det at stå op klokken "træls" (man er vel nordjyde😆). Læs artiklen via linket her👇
https://www.tv2nord.dk/nordjylland/daniel-og-simon-staar-gerne-op-klokken-traels-for-at-forevige-nordjyllands-unikke-natur?fbclid=IwAR1GE7QT5nvUpas5v7IjGPpbg_QmkfG8TpME6zLUyU_O2CqCJd_NyH0Chdk
//Simon
www.presento.dk
Klik og læs mere