02/03/2026
Teamet her hos Fotograf Guld vil gerne sige tak til alle deltagere for den store tilslutning til vores event : ”Århus sødeste baby 2026” Det var skønt at møde så mange glade børn og forældre.
Vi har trukket en vinder, og det blev søde Otto.
Otto og hans forældre har fået direkte besked, og de er nu de heldige vindere af et gavekort på 1.500.- til fotografering i vores foto-studie. Stort tillykke, vi glæder os til at fotografere jer snart igen.
Skal du, din baby, børn eller familie fotograferes er I altid velkomne her hos os.
I kan se mere på vores hjemmeside: aarsbilleder.dk - der kan I også booke tid til fotografering.
Vi laver også pas og visa-billeder helt uden tidsbestilling: man – fre 10.00 - 16.00 til priser fra 100.-
Vi er en lille familievirksomhed med mange års erfaring, gode priser og godt humør.