07/06/2026
Gisteren was het eindelijk zover: de mannen van VV Zwentibold kregen de kampioensreceptie die zij meer dan verdiend hadden 🏆💜🖤⚽
Als huisfotograaf van de club was ik natuurlijk aanwezig om dit bijzondere moment vast te leggen 📸🙌
Tijdens de receptie ontvingen de spelers officieel de kampioensschaal uit handen van de voorzitter. Een prachtig moment waar het team, de staf en alle supporters het hele seizoen naartoe hebben gewerkt 👏🏆
Er waren veel aanwezigen om de kampioenen te feliciteren. Onder andere carnavalsverenigingen, politieke vertegenwoordigers, de wethouder en verschillende verenigingen kwamen langs om hun waardering uit te spreken 🎉🤝
Een bijzonder hoogtepunt was de prachtige serenade van Schutterij Sint Salvius 🥁🎺. Dat zorgde voor een geweldige sfeer en maakte deze receptie extra speciaal.
Toch was er ook een klein moment met een dubbel gevoel. Twee spelers namen afscheid van het team en zullen volgend seizoen niet meer in het shirt van VV Zwentibold te zien zijn. Via deze weg wil ik hen bedanken voor het afgelopen seizoen en veel succes wensen in hun verdere voetbalcarrière 💪⚽🍀
Daarnaast wil ik ook de rest van het team bedanken. Vanaf het eerste moment had ik het gevoel dat ik er echt bij hoorde. Dank voor het vertrouwen, de gezelligheid en alle mooie momenten die ik dit seizoen heb mogen vastleggen 📸💜🖤
Voor nu was dit mijn laatste keer op sportpark De Allee dit seizoen. Na de zomerstop staan we uiteraard weer klaar om alle mooie momenten vast te leggen die het nieuwe seizoen gaat brengen ⚽📸🔥
Alle beelden van deze kampioensreceptie zijn geschoten met de Canon EOS R50 📷🔥
Wil jij deze maand jouw evenement, sportwedstrijd, toernooi of feestje professioneel laten vastleggen? Stuur mij gerust een DM 📩. Wacht niet te lang, want er zijn nog maar enkele plekken beschikbaar in juni 👀🔥
En er komen binnenkort nog een paar hele gave aankondigingen aan die ik eindelijk mag delen... 😏📸