Malerier af N Baagø Hermann

Malerier af N Baagø Hermann Hjemme lavede malerier, for et godt formål. Jeg bruger masser af farver i mine malerier og jeg maler gerne dyr.Dyrende kommer til udtryk igennem alle farverne.

Jeg har valgt at 20 % af hver maleri jeg udstiller skal gå til et godt formål. da malerierne er af dyr går de 20 % også til dyr over hele verden. Da jeg er en fattig studerende, går resten af overskuddet til nyt og bedre maler grej og mig selv :)

Detter er malerier jeg har til salg, bliver et maleri solgt fjerne jeg det.
10/10/2016

Detter er malerier jeg har til salg, bliver et maleri solgt fjerne jeg det.

60x70 pelikan
10/10/2016

60x70 pelikan

100x100 Jago
10/10/2016

100x100 Jago

60 x80 påfugl
10/10/2016

60 x80 påfugl

Det føles som 100 år siden, jeg sidst har malet, men det skete her til aften! en vaskebjørn blev til med de bare hænder ...
27/07/2016

Det føles som 100 år siden, jeg sidst har malet, men det skete her til aften! en vaskebjørn blev til med de bare hænder 👐 (dvs. Ingen pensler eller lign.) hvad siger i til den?? 😊🙈

Mit nyeste projekt, er blevet færdig,. Inspireret af de nye tendenser for bolig indretning.. 😅 malerier lignende kan bes...
05/10/2014

Mit nyeste projekt, er blevet færdig,. Inspireret af de nye tendenser for bolig indretning.. 😅 malerier lignende kan bestilles her hos mig, med andre dyr evt. 😉

Støt brysterne! Vi maler for et godt formål, her til aften.. 😉
01/10/2014

Støt brysterne! Vi maler for et godt formål, her til aften.. 😉

Det jeg arbejder på lige nu 😉
27/09/2014

Det jeg arbejder på lige nu 😉

Da køber sprang fra, sætter jeg disse to til salg :) 1500 kr Stk. 2000 kr for begge ;)
20/09/2014

Da køber sprang fra, sætter jeg disse to til salg :) 1500 kr Stk. 2000 kr for begge ;)

Så er der gang i gryderne ;D
20/03/2014

Så er der gang i gryderne ;D

Så skal jeg igang med en bestilling jeg har fået, rigtig lækkert. Det bliver sjovt at komme lidt igang igen :)
17/03/2014

Så skal jeg igang med en bestilling jeg har fået, rigtig lækkert. Det bliver sjovt at komme lidt igang igen :)

15/01/2014

Adresse

Flensburg

Webseite

Benachrichtigungen

Lassen Sie sich von uns eine E-Mail senden und seien Sie der erste der Neuigkeiten und Aktionen von Malerier af N Baagø Hermann erfährt. Ihre E-Mail-Adresse wird nicht für andere Zwecke verwendet und Sie können sich jederzeit abmelden.

Teilen

Kategorie