08/01/2024
Στον δρόμο μας για Ξάνθη κάναμε μια στάση στο πάρκινγκ ΣΕΑ ΑΝΑΛΗΨΗΣ προς Αλεξανδρούπολη. Και βρήκαμε παρατημένα 4 κουκλάκια σκυλάκια!!! Παρακαλω οποιος ενδιαφέρεται να τα βοηθησει ας παει προς τα εκει μηπως τα βρει ζωντανα. Ελληνική Φιλοζωική Εταιρεία ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ https://maps.google.com/?cid=1408527142558626437&entry=gps