28/11/2025
Na lang piekeren heb ik een knoop doorgehakt: mijn fotografieavontuur in bijberoep loopt ten einde. Tijd om wat vaker offline te zijn, meer tijd te besteden met mijn gezin, mama, familie en vrienden en terug te leren om volop van het leven te genieten.
Ik blik met een grote glimlach terug op alle shoots, grapjes, mini-chaosmomentjes en prachtige herinneringen die ik samen met jullie mocht maken. Dankjewel om mij in jullie verhaal te laten meekijken!
En no stress: kadobonnen blijven gewoon geldig. Ik behandel ze met dezelfde zorg én dezelfde goesting als altijd.
Dikke merci voor al het vertrouwen en alle leuke momenten.