12/01/2019
Beste mensen, aangezien ik nog regelmatig berichtjes krijg om te fotograferen wil ik via deze weg officieel laten weten dat ik al een tijdje gestopt ben met fotografie op feestjes. De reden is dat er veel meer tijd in kruipt achteraf dan dat mensen soms beseffen en deze tijd heb ik jammer genoeg niet meer. Ook laat mijn camera het de laatste tijd soms wel eens afweten in donkere situaties met led-lichten, misschien door al het bier dat er al over gemorst is (merci scouts- en chirofuiven 😛). Ik laat deze pagina wel nog bestaan omdat er veel pareltjes op staan die niet verloren mogen gaan en omdat ik ook niet-fuifgerelateerde aanvragen krijg via deze pagina die niet altijd online komen. Bedankt! ☺️