05/01/2024
Lieve klant,
Ik had de voorbije twintig jaar een fantastische job. Het was heerlijk jullie te mogen helpen om heel bijzondere, of net heel gewone momenten op een mooie manier te bewaren zodat je ze eindeloos kan herbeleven.
Ik had het ongelooflijk privilege om kinderen geboren te zien worden, pril gezinsgeluk te mogen vastleggen, kinderen te zien opgroeien, koppels te zien trouwen, gezinnen te zien uitbreiden.
Er waren heel veel blije, maar ook een aantal hartverscheurende momenten waar ik bij mocht zijn, en ze kropen allemaal onder mijn (dunne) huid.
Ik heb duizenden kleintjes in kinderdagverblijven gefotografeerd, en met elk kind opnieuw geprobeerd z’n vertrouwen te winnen en er een mooi momentje van te maken. Ik heb genoten van de eigenheid van elk kind en van de uitdaging om hun karaktertjes in te schatten en te proberen hun persoonlijkheid in beeld te mogen vangen.
Om persoonlijke redenen sla ik nu de bladzijde van voltijdse fotografe om - met pijn in het hart, maar meer dan klaar voor wat nog op mijn pad zal komen. Eerst op pad met man, hond en campervan, en zien waar dat me voert. Dat het nog zal kriebelen om te fotograferen, daar twijfel ik niet aan, dus wie weet wordt het ooit nog mijn bijberoep ;-)
Je kan me (blijven) volgen op instagram en zo op de hoogte blijven van mijn verdere avonturen, en mijn mailadres [email protected] blijft behouden, net als mijn telefoonnummer 0496/22.14.93, dus wie een vraag heeft, je weet me te vinden!
Het was mooi, bedankt, tot ziens, zoiets :-)
Liefs,
An