• Laat mij me even voorstellen: Mijn naam is Natasja en ik werk graag (samen) met mensen. Enkele jaren geleden ontdekte ik een nieuwe passie, namelijk fotografie. Momenteel werk ik als fotograaf in bijberoep en dit naast mijn voltijdse job in de zorg. Binnen de fotografie heb ik niet één passie, maar meerdere. Ik vind het niet enkel leuk om mensen te fotograferen, maar ook dieren, natuur, voorwerp
en… en hoop op die manier velen van jullie een mooie herinnering te geven. Ben je benieuwd of je bij mij terecht kan, heb je vragen of wil je een fotoshoot inplannen? Aarzel dan zeker niet om mij te contacteren en zo bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn •