Valerie Plessers Fotografie

Valerie Plessers Fotografie Huwelijks- & familiefotografe in Limburg

[email protected]

Ik krijg nog regelmatig berichtjes via messenger (zowel privé als via mijn pagina). Weet dat ik jullie niet kan antwoord...
21/11/2021

Ik krijg nog regelmatig berichtjes via messenger (zowel privé als via mijn pagina).
Weet dat ik jullie niet kan antwoorden.
Ik krijg de melding ‘wachten tot er opnieuw verbinding wordt gemaakt’ (en dit dus al bijna een jaar 🙄)
Dus wil je mij verder volgen, doe dat via IG 🤩.()
Wil je een shoot boeken, een brochure aanvragen, … dan kan dat via het contactformulier op mijn website of via email [email protected]

🙋🏻‍♀️😘

Ik ben een beetje klaar met facebook ! 🙄Ik stem mijn berichten graag af op het type sociale media (dus niet net dezelfde...
20/03/2021

Ik ben een beetje klaar met facebook ! 🙄

Ik stem mijn berichten graag af op het type sociale media (dus niet net dezelfde post op IG als op FB op hetzelfde moment).
Maar FB maakt het mij even niet meer mogelijk (of ik kan het niet snel genoeg naar mijn goesting vinden) om meerdere foto's tegelijk te delen!
De messenger app is het ook al weeeeeeeken aan het uithangen, waardoor communicatie minder soepel verloopt.

Daarom heb ik besloten dat ik vanaf heden nog enkel via dm (Instagram ) of mail ([email protected]) bereikbaar ben.

Dus wil je mij & mijn werk graag blijven volgen, Instagram it is ! 😘

In 2019 trouwden ze (op dezelfde locatie als waar wij in 2017 trouwden 🥰 La Reine Sucrée) en was ik hun huwelijksfotogra...
15/03/2021

In 2019 trouwden ze (op dezelfde locatie als waar wij in 2017 trouwden 🥰 La Reine Sucrée) en was ik hun huwelijksfotograaf ! 🤩

In februari was het een superleuk weerzien voor hun zwangerschapsshoot.

(we gingen normaal nog eens cocktails drinken in Antwerpen, maar we weten intussen allemaal wat er in 2020 gebeurde he 🙄 - dus die houden we nog tegoed 😉)

En vorige week werden ze mama & papa van Cille ❤

Proficiat lieve Annelies & Joppe !
Ik hoop op een snel weerzien.

Dorien & Martijn ❤️Nog een paar weken en dan is het zo ver 🤱. Heel veel geluk met jullie nieuwe gezinnetje 🥰
11/03/2021

Dorien & Martijn ❤️

Nog een paar weken en dan is het zo ver 🤱.
Heel veel geluk met jullie nieuwe gezinnetje 🥰

Natalie & Marnick ❤️Een jubilé te vieren of gewoon toe aan wat nieuwe foto's van jullie 2? Een koppel minishoot is ideaa...
10/03/2021

Natalie & Marnick ❤️

Een jubilé te vieren of gewoon toe aan wat nieuwe foto's van jullie 2?
Een koppel minishoot is ideaal.

30 minuten knuffelen en lachen - eventjes quality time.
150 euro, 10 zelf te kiezen beelden inclusief.

(willen jullie meer dan 10 beelden of de volledige galerij, ook dat kan natuurlijk)

Te boeken elke weekdag - locatie wordt door mij gekozen.

Noëmie & Willem ❤Ik moet eens dringend werk maken van mijn wintershoots hier nog te delen. Eind volgende week is het alw...
09/03/2021

Noëmie & Willem ❤

Ik moet eens dringend werk maken van mijn wintershoots hier nog te delen.
Eind volgende week is het alweer lente en dan staan die sneeuwbeelden toch een beetje vreemd 😅.

Golden hour in de winter? Fan van ! 🙋‍♀️

Mini & me ❤De moederdag mini's zijn bijna allemaal ingevuld. Enkel in de avonduren heb ik nog enkele plekjes. Ideaal voo...
09/03/2021

Mini & me ❤

De moederdag mini's zijn bijna allemaal ingevuld. Enkel in de avonduren heb ik nog enkele plekjes.

Ideaal voor mama's met oudere kinderen of volwassen kinderen & hun mama? 😏

Bij interesse, stuur me een privé bericht 😘

02/03/2021

⚠⚠TIME for ACTION⚠⚠

Open brief

Sinds 1 maart 2021.... gisteren mochten de niet-medische contactberoepen zoals nagelstylistes, masseuses, schoonheidsspecialisten en tattooshops opnieuw aan het werk.

Wij, ‘professionele beroepsfotografen’ blijven een vergeten groep. We hebben zoals bovengenoemde groepen eveneens geen vangnet, geen werkgever die je een loon toekent, de meeste kunnen een kleine periode overbruggen, maar dat kan en mag allemaal niet tè lang duren.

Om een aantal voorbeelden te geven:

- het is nog steeds ‘niet’ toegelaten om "posed" newborn sessies te doen.
- we mogen van een gezin maar 1 van beide ouders ontvangen in de studio, de partner van een zwangere mag niet mee komen voor een fotosessie
- een huisdier fotograferen op locatie mag niet

Een bedrijfsleider (B2B) in zijn living fotograferen mag wel, zijn huisdier in zijn living mag niet en waar ligt het verschil met één gezinsbubbel in onze eigen studio? In de praktijk is er dus heel weinig mogelijk voor ons fotografen terwijl we al bewezen hebben (tussen de 1ste en 2de lockdown ) dat we veilig kunnen werken.

Graag hadden we dan ook versoepelingen hieromtrent gezien voor het fotograferen van oa:
- één gezinsbubbel bij de mensen in huiselijke omgeving of in studio
- (posed) Newborn in huiselijke omgeving of in studio
- huisdier(en) in huiselijke omgeving
- e.a.

Wij willen onze job en onze passie terug uitoefenen en uiteraard terug centjes verdienen, net zoals vele van onze professionele collega’s. Helaas staat alles sinds november on hold en moeten wij samen met onze klanten ‘geduldig’ afwachten en dit zonder enig perspectief.
Wat ons mateloos stoort, zijn de taferelen die men zag zoals de voorbije weekends: volle treinen toeristen naar de kust, mondmaskerplicht in stations of op drukke plaatsen maar velen die er zich niet aan houden, overvolle parken en pleinen, honderden jongeren al feestend bij elkaar, voetbalfans aan stadions, teveel wielerfans langs de kant van de weg…. enfin, te veel om op te noemen… Terwijl wij als professionele fotografen amper onze job mogen uitvoeren.

Er bestaan namelijk zoveel onduidelijke regeltjes voor de diverse deelgroepen binnen de fotografie (portret/huwelijk/architectuur/event/pers……. ) dat het een kluwen wordt. Hierdoor geven velen op den duur hun eigen interpretatie hieraan. Dat leidt dan uiteindelijk tot frustraties onder de collega’s omdat de ene denkt dat dit mag en de andere weer vindt dat het niet mag. Het is uiteraard niet de bedoeling dat beroepsverenigingen als politie agent optreden maar aan de hand van duidelijke richtlijnen de leden (maar evengoed niet-leden) informeren zodat één ieder zich hieraan kan houden.
Dit zou eveneens de geloofwaardigheid van ons beroep tov. van de klanten zoveel ten goede komen !

Afgelopen maanden kwamen verschillende collega’s in de pers met lovenswaardige en belangenloze initiatieven als “fotografen voor de zorg”, “ondernemers in de kijker”, “Jong #8020 (Veer)Krachtig” maar wordt het niet stillaan tijd om ‘ons’ de beroepsfotografen eens te laten horen in de pers? Wanneer worden ‘wij’ in de picture gezet?

Door Mode-unie, kappers, fitnesscentra enz. ….. wordt zwaar gelobbyd en ‘extra’ steunmaatregelingen gevraagd maar onze groep blijft hierin jammerlijk in de kou staan.
Laat ons duidelijk zijn, als de wetenschappers/virologen vinden dat het geen goed idee is dan leggen we ons hier absoluut bij neer. Wij willen geen risico's nemen voor onze klanten en onszelf!

We zijn het beu… Veel vragen we niet, we willen gewoon terug aan het werk ... wij willen perspectief!

Katty Plevoets (Katsign) - Tiny Ballegeer - Studio maurice beringen - de Daniloff Productions - Fine Art Photography - Foto Fransens - Fotografie Sandra Vandevordt - Fotoatelier Kris Van den Bosch - Anne kumps - Danielle Bloemen – Cofre Fotografie – Inge Nijs (Zoemin) - Erika Van Haperen (Ilio) - Guy Meurs - Jij Bent Mooi - Bart Boodts Photography - Miet Neirinckx (Kids in the Picture) - Wolf Fotografie – Fotografie Anja Symons - Valerie Plessers Fotografie




****************************************

Bedankt om dit bericht massaal te delen.... deel je als fotograaf ook onze mening wees zo vrij om ook je naam aan te sluiten onderaan de brief... het zou onze job als professionele beroepsfotograaf terug meer op de kaart kunnen zetten... en hopelijk kunnen we allemaal terug snel aan de slag. 📷

Het was dus om te weten welke datum jullie verkiezen en dan zet ik die er niet bij 🤦🏻‍♀️.Dussss, weekend van 17/18 april...
18/02/2021

Het was dus om te weten welke datum jullie verkiezen en dan zet ik die er niet bij 🤦🏻‍♀️.
Dussss, weekend van 17/18 april OF 8/9 mei?

Lore & Jan ❤Normaal trouwden ze in september van vorig jaar. Covid stak daar een stokje voor. Dan nog maar eens verlovin...
14/02/2021

Lore & Jan ❤

Normaal trouwden ze in september van vorig jaar. Covid stak daar een stokje voor. Dan nog maar eens verlovingsfoto's maken he 🤷‍♀️.

Ik moet nog snel mijn sneeuwkiekjes van afgelopen week en vandaag gaan posten, voor het volgende week weeral bijna lente is 🤪.

Je kan me ook altijd volgen op IG (), daar ben ik net wat actiever 😅.

Stefanie & Evert ❤
08/02/2021

Stefanie & Evert ❤

Jessie & Niels ❤Ik vind het zo ontzettend leuk om verliefde koppeltjes te fotograferen !!Daarom ook (onder andere) dat i...
29/01/2021

Jessie & Niels ❤

Ik vind het zo ontzettend leuk om verliefde koppeltjes te fotograferen !!
Daarom ook (onder andere) dat ik steeds een gratis verlovingsreportage aanbied, als je me boekt als jullie trouwfotograaf.
Zo weten jullie op voorhand al hoe ik te werk ga (dus geen zenuwen meer voor die shoot op jullie trouwdag), hebben we mekaar al wat beter leren kennen & hebben jullie vooraf al wat leuke foto's (voor bijvoorbeeld een save the date).

(Voor alle duidelijkheid, Jessie & Niels gaan (voor zover ik weet) nog niet trouwen 😉)

Adres

Houthalen

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Valerie Plessers Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen