26/08/2020
Hey allemaal! Zouden jullie het leuk vinden als ik ook wat meer actief ben op mijn facebookpagina? ☺️
Een tijdje geleden ging ik langs bij Bailey en haar lieve, ontdeugende pony ‘Louis’ 🐴 in Kruishoutem. Bailey had een beetje stress tijdens de shoot maar later merkte ze al snel dat stress nergens voor nodig was. We hebben heel leuke plaatjes kunnen nemen die dag😁 Ik vond het ontzettend leuk om nog eens een kindje voor mijn lens te hebben ☺️ wat een toffe mensen en wat een toffe pony 😁. De komende tijd staan er veel leuke shoots op de planning! Ik heb er veel zin in 😊