Angie Beyst Fotografie

Angie Beyst Fotografie Dierenfotograaf - Heusden - Honden - Paarden

Nog meer puppy spam? :DDit zijn de puppy's nog eens apart ❤️Fokker: Shauni De Taeye
02/01/2023

Nog meer puppy spam? :D
Dit zijn de puppy's nog eens apart ❤️

Fokker: Shauni De Taeye

De aller eerste keer dat ik een groepsfoto van pups maak 😅Niet zo makkelijk maar blij met het resultaat! Ik ben niet zo ...
01/01/2023

De aller eerste keer dat ik een groepsfoto van pups maak 😅
Niet zo makkelijk maar blij met het resultaat!

Ik ben niet zo heel erg actief de laatste tijd. Dit is omwille van mijn eigen motivatie, Fotografie is altijd op en af bij mij 😊 Ik blijf het uiteraard wel doen maar het staat gewoon op een lager pitje.

Ik wens jullie ook nog een fijn nieuwjaar! Deze lieverds vertrekken dit weekend al naar hun nieuwe baasjes zij gaan een prachtige toekomst tegemoet in 2023 ❤️

Eigenaar: Shauni De Taeye

Het is genieten van de prachtige herfstkleuren. De herfst is naast de lente mijn favoriete seizoen. Ook eigenlijk op vla...
16/10/2022

Het is genieten van de prachtige herfstkleuren. De herfst is naast de lente mijn favoriete seizoen. Ook eigenlijk op vlak van fotografie. Deze periodes zijn de leukste en beste momenten vind ik om foto’s te nemen 🥰

Ben jij ook zo fan van de herfst? En zou je graag leuke foto’s wensen tussen de gekleurde bladeren? Stuur mij gerust een berichtje 😊

We naderen stilaan de maand September. De tijd vliegt enorm!Maar ik ben eigenlijk wel blij dat we de warme of ja 'hete' ...
28/08/2022

We naderen stilaan de maand September. De tijd vliegt enorm!
Maar ik ben eigenlijk wel blij dat we de warme of ja 'hete' zomer maanden achter ons kunnen laten. De herfst staat voor de deur en laat dat nu eigenlijk mijn favoriete seizoen zijn samen met de lente. Ik hou van de kleuren die de natuur heeft tijdens de herfst. Ook de gezellige knusse avonden samen met je gezin is iets waar ik altijd naar uitkijk.

September is ook de maand waar veel kinderen terug naar school gaan. En onze honden gaan uiteraard ook naar school of zijn ooit naar school geweest. Kleine lieve Vienna die je op de foto ziet is alleszins een enorm flinke studente! Ze luisterde al super flink voor haar jonge leeftijd. Goldens liggen toch wel iets dichter bij mijn hart. Ik vind ze geweldig. Hun omgang met alles en iedereen is gewoon top. Onstuimige , altijd vrolijke , slimme, en schattige knappe honden zijn het 😃

Het is misschien wel een beetje duidelijk dat ze mijn hart heeft gestolen? Maar hoe kan het ook? Zie haar lief schattig hoofdje? 😄

Ok mensen , zijn hier volgers die Goldens hebben? Show them to me! ❤️

--------------------------------------------
Interesse in een fotoshoot?
Check mijn website voor verdere info:
www.angiebeystfotografie.be
👉🏻Share with love. Delen is toegestaan maar vermeld altijd dat deze foto genomen is door Angie Beyst Fotografie

Happy international dog day!  🥳 Als hondenfotograaf mag je deze dag niet laten voorbij gaan. Want het zijn deze geweldig...
26/08/2022

Happy international dog day! 🥳
Als hondenfotograaf mag je deze dag niet laten voorbij gaan. Want het zijn deze geweldige dieren die het fotograferen zo leuk maakt.

Honden… wat zijn ze toch geweldig! Alles wat je kan dromen om als beste vriend aan je zijde te hebben. Deze meid heeft er zelfs 3 aan haar zijde 🥰 Je zou bijna jaloers worden 🙈

Ik wens jullie alvast een gezellige vrijdag avond en een fijn weekend toe! 😘



Wat is het zweten de laatste dagen! 🥵Hopelijk kunnen jullie zich wat verfrissen samen met jullie dieren. Normaal ga ik a...
13/08/2022

Wat is het zweten de laatste dagen! 🥵
Hopelijk kunnen jullie zich wat verfrissen samen met jullie dieren.
Normaal ga ik af en toe eens zwemmen met onze Richie maar zelfs dit is nog te warm eigenlijk. De rit naar de locatie is al te vermoeiend voor hem. Dus we blijven thuis en ik zorg dan voor wat denk spelletjes en verder van de dag slaapt hij vooral 😅

Hieronder zie je een actieve Bullmastif bezig 🙈 Dit was weer een Lucky shot. Zoals ik vaak zeg tegen de eigenaren zijn actie foto's niet altijd makkelijk, mijn camera is ook niet bepaald snel en ik ook niet dus geen goede combo voor snelle beelden 😂 Maar af en toe lukt het 🥳

Nu het dus zo warm is vraag ik mij af wat jullie eigenlijk doen met jullie dieren om ze het zo comfortabel mogelijk te maken? Ik hoor het graag 😃

--------------------------------------------
Interesse in een fotoshoot?
Check mijn website voor verdere info:
www.angiebeystfotografie.be
👉🏻Share with love. Delen is t

Kinderen en honden het is toch iets speciaals ❤️Persoonlijk vind ik dat als je als kind de kans krijgt met zulke geweldi...
11/08/2022

Kinderen en honden het is toch iets speciaals ❤️
Persoonlijk vind ik dat als je als kind de kans krijgt met zulke geweldige dieren op te groeien je hieruit enorm veel leert. Je leert omgaan met een ander wezen , je leert op de een of andere manier elkaar te verstaan , je leert ook ergens empathie door het omgaan met dieren. Althans dat is toch mijn ervaring met honden en dieren in het algemeen. Ik heb dan ook nooit een dag zonder dieren rondom mij geleefd.

Daarom vind ik deze foto's zo leuk om te maken. Het is zo oprecht. De honden die deze dag model stonden met de kinderen hadden ook gewoon oprecht plezier met hun kleine mensje bij hun 😃 En dat doet mij altijd terug denken aan de honden uit mijn jeugd ❤️ Ze zullen altijd speciaal blijven, elke hond die in jou leven terecht komt. Ze leren jou zoveel bij over het leven. Wat zijn het toch geweldige dieren he? ... Onze honden 🥰

Vertel eens hadden jullie ook altijd honden thuis? of is dit pas later gekomen? 😊

--------------------------------------------
Interesse in een fotoshoot?
Check mijn website voor verdere info:
www.angiebeystfotografie.be
👉🏻Share with love. Delen is toegestaan maar vermeld altijd dat deze foto genomen is door Angie Beyst Fotografie.

Zo ziet een afgewerkte serie foto's eruit. Meestal deel ik 1 of 2 foto's van een bepaalde shoot , maar uiteraard zijn er...
04/08/2022

Zo ziet een afgewerkte serie foto's eruit. Meestal deel ik 1 of 2 foto's van een bepaalde shoot , maar uiteraard zijn er altijd meer foto's na een fotoshoot.

Dus hoe zit het nu juist?

°Ik werk met 3 pakketten waarbij je een x aantal foto's inbegrepen hebt. Na de shoot ontvang je altijd een afgewerkte preview foto die bij je aantal foto's is bijgerekend en jou keuzepagina.
°De keuzepagina zijn de onbewerkte foto's waaruit je een keuze kan maken.
°Na jullie keuze ga ik aan het werk met het fine tunen van de foto's. Afhankelijk van mijn tijd en hoeveel foto's er zijn gekozen varieert de tijd tussen 1 week en 3 weken tegen dat alles is afgehandeld.

Voor interesse of vragen kan je mij altijd bereiken via Messenger of via mail. Check ook mijn website: www.angiebeystfotografie.be voor info en prijzen.

Nog eentje van 2 weken terug! Ik ben namelijk net terug van onze reis naar Jura. Echt een prachtige regio om eens naarto...
30/07/2022

Nog eentje van 2 weken terug! Ik ben namelijk net terug van onze reis naar Jura. Echt een prachtige regio om eens naartoe te gaan. Veel meren en watervallen en goed weer 😃 Onze hondjes hebben zich alleszins goed geamuseerd. Ik zal binnenkort eens enkele foto's delen van aan de watervallen.

Deze 3 herders waren super goed met hun kleine mensje 🥰 Ze zal alleszins altijd veilig zijn met deze 3 aan haar zijde! 1 jaar en half is ze trouwens. Het was zeker niet makkelijk om tot deze foto te komen maar met veel geduld en vooral goed getrainde honden lukte het. chapeau aan de eigenaars van deze 3 geweldige honden!

Nog een fijn weekend iedereen!

Deze keer een heel andere setting maar terug met kind en hond 😃 Dit meisje wordt goed verdedigd door haar beste vriendin...
20/07/2022

Deze keer een heel andere setting maar terug met kind en hond 😃 Dit meisje wordt goed verdedigd door haar beste vriendin!

Nog mensen die een Bullmastif hebben? 😃 Ik vind het alleszins geweldig leuke honden. Vriendelijke reuzen zijn het 🥰

Voor mij begint trouwens officieel mijn vakantie! Dit wil zeggen dat ik eerst een weekje op reis vertrek en er dus geen shoots ingepland staan. Daarna heb ik nog een weekje vrij en heb ik ook nog enkele plaatsjes voor een fotoshoot. Dus mocht je interesse hebben contacteer mij gerust hier of via mail. Op mijn website vind je meteen alle prijzen terug en nog meer info omtrent het boeken van een fotoshoot: www.angiebeystfotografie.be

Nu ga ik genieten van mijn eerste avond verlof! 🤩

Gisteren ging ik op pad met Ina Van Cleempoel. Ze had een leuke avond georganiseerd met 3 leuke modellen. De focus lag o...
18/07/2022

Gisteren ging ik op pad met Ina Van Cleempoel. Ze had een leuke avond georganiseerd met 3 leuke modellen. De focus lag op kinderen en honden. Het moeilijkste dat er bestaat volgens mij 😅 Maar de resultaten zijn enorm leuk ❤️ Het belangrijkste is dat zowel kind als hond dit ervaart als iets leuks en er zo min mogelijk stress aan te pas komt. Als fotograaf probeer ik hierop altijd te letten want een stressvolle hond op de foto vind ik persoonlijk een soort van 'falen' je wilt juist de ontspannen hond tijdens een shoot.

Hieronder zien jullie dus het eerste resultaat van de eerste 2 modellen van de avond 🥰 Wat vinden jullie van de combo kind en hond? Ik hoor het graag!

Note: De hond en kind zijn van hetzelfde gezin 😊

‼️Even een oproepje voor de mensen die graag deze zomer nog een shoot willen boeken. In Juli heb ik enkel nog plaats in ...
01/07/2022

‼️Even een oproepje voor de mensen die graag deze zomer nog een shoot willen boeken. In Juli heb ik enkel nog plaats in het weekend van 9 en 10 juli. Mogelijks kan ik nog een plekje in de week vrij maken (avond). Daarna is het vanaf Augustus dat er terug plaats vrij is.

Je kan alle info vinden zoals prijzen op mijn website:
www.angiebeystfotografie.be

Heb je interesse in een fotoshoot of heb je vragen? Deze mogen altijd gesteld worden ik beantwoord ze graag!

👉🏻 Onthoud dat foto's herinnering vereeuwigen. Onze huisdieren leven jammer genoeg niet zo lang als ons. En ik kan jou verzekeren dat het enorm veel troost bied om terug te kunnen kijken naar de prachtige foto's van jou liefste viervoeter ❤️

Ik wens jullie alvast een fijne avond en zonnig weekend toe! 😘

Adres

Destelbergen
9070

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Angie Beyst Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Angie Beyst Fotografie:

Delen