Levensfotograaf Cherryblossom D.

Levensfotograaf Cherryblossom D. Levensfotograaf fotografeert alle fasen van het leven. Een evenwicht als de zon en de maan.

Family first 😎💗.
06/06/2026

Family first 😎💗.

Weet je wat ik merk? Dat mensen zich veel te vaak verontschuldigen voor hun eigen bestaan als ze voor mijn lens staan."S...
29/05/2026

Weet je wat ik merk? Dat mensen zich veel te vaak verontschuldigen voor hun eigen bestaan als ze voor mijn lens staan.

"Sorry, ik ben niet zo fotogeniek." "Ik ben te dit, te dat." "Kunnen we het van deze kant doen?" (Die laatste geldt ook voor mij hoor).

En ik denk dan: we hebben dit ergens aangeleerd gekregen. Dat we ons lichaam moeten verstoppen. Dat we alleen het mooie mogen tonen. We hebben geleerd om ons systematisch te verontschuldigen. Misschien is het tijd om hiermee te stoppen, stoppen met verstoppen. En gewoon tonen dat we mogen zijn. Hoe we ook zijn.

Want het enige dat ik zeker weet, is dat ik het echte fotografeer. Altijd. Jij was hier bij mij en stond voor mijn lens. Dat is echt.

En jij bent ook echt Tranen & kippenvel

Ik ben een reiziger. Een reiziger in het leven, met een hippiesoul.Niet in de zin van vliegtuigen en bagagelabels, hoewe...
22/05/2026

Ik ben een reiziger. Een reiziger in het leven, met een hippiesoul.

Niet in de zin van vliegtuigen en bagagelabels, hoewel dat ook natuurlijk😎. Maar in de zin van: ik beweeg door het leven en ik kijk. Ik durf écht kijken. Naar wat mensen dragen in hun ogen als ze denken dat niemand het ziet. Naar hoe een moeder haar kind vasthoudt. Naar hoe een lichaam eruitziet als het zichzelf eindelijk toestemming geeft om gezien te worden. Hoe innig én schoon een omhelzing kan zijn tijdens het grootste verdriet.

Mijn beelden geven jou een spiegel, een weergave van hoe ik jou zie. Hoe anderen jou zien. En hoe schoon dat is. En zeker wanneer jij dat even vergeten bent.

En soms, heel soms, is een foto het enige wat overblijft van een moment dat alles betekende of nét alles zei.

Dat is waarom ik dit doe.

En als reiziger besef ik dat ik misschien gewoon graag onderweg ben. Niet wetende waarheen. Nieuwe laagjes afpellend, nieuwe bestemmingen ontdekkend. Nieuwe invullingen gevend aan vrijheid, leven, liefde én ondernemerschap. Misschien hoeft het allemaal niet zo ingewikkeld te zijn. In aanvaarding met wat we doen en hoe we het doen, elke dag opnieuw.

Wat gebeurt er vanbinnen wanneer iemand opnieuw verbinding voelt?  Wanneer een ander even meeloopt? Deze beelden maken z...
20/05/2026

Wat gebeurt er vanbinnen wanneer iemand opnieuw verbinding voelt? Wanneer een ander even meeloopt? Deze beelden maken zichtbaar wat vaak onzichtbaar blijft.

‘Transitions’ brengt verhalen van mensen die deelnamen aan een buddytraject bij . In co-creatie de organisatie, mezelf én natuurlijk de lieve mensen die ik mocht ontmoeten ontstonden beelden én woorden: recht uit het hart en vanuit ervaringsdeskundigheid.

Vorig jaar finaliseerde ik mijn 5-jarige opleiding als sociaal werker met als kers op de taart een stage bij en deed er onderzoek naar de impact van de buddyrelatie op verschillende levensdomeinen van personen met een psychische kwetsbaarheid.

✨Die is groot jongens! ✨ Mensen shinen terug, elke keer opnieuw. En dat proces legde ik tegelijk vast op beeld. Van kwetsbaarheid naar kracht, van donder naar licht. Telkens weer anders, op ieders manier. Maar telkens authentiek.

Doorheen 2026 reist deze expo door Vlaanderen, ter gelegenheid van 15 jaar Buddywerking Vlaanderen 🎉 In onze regio is de reis gestart bij . Superfijn om hier zo warm ontvangen te worden.
Te zien op het eerste verdiep, tot 30.06 💞💗.

"Lach nekeer."Dat is de zin die je mij amper gaat horen zeggen tijdens een sessie.Het voelt forcerend aan: voor mij, en ...
07/05/2026

"Lach nekeer."

Dat is de zin die je mij amper gaat horen zeggen tijdens een sessie.
Het voelt forcerend aan: voor mij, en ik ben er zeker van dat het voor de meeste klanten ook zo binnenkomt. En toch is het wél de zin die ouders soms uitspreken tegen hun kinderen die voor mijn lens staan. En eerlijk? Ik weet niet altijd goed hoe ik daarmee moet omgaan.
Liefst van al wil ik meteen zeggen, en soms floep ik het er ook gewoon uit 😄 , laat ze toch. Laat ze gewoon doen. Want een kind dat niet lacht op bevel? Dat is geeft geen mislukt beeld. Dat is een écht beeld. Een beeld waar ik zo blijjjj van word.

Die sereniteit, dat even wegkijken, die kleine frons van concentratie, het pure, dat zijn de beelden die je over tien jaar nog in je hart voelt. Niet de tandpastasmile.
Misschien wil jij als ouder net wél die stralende, brede lach op elk beeld. En dat is oké. Maar dan denk ik eerlijk gezegd dat wij niet helemaal matchen en ook dat is oké.
Mijn job is niet om perfecte plaatjes te maken. Dat voelt voor mij niet zo. Mijn job en zielsmissie is om eerlijk weer te geven wie er voor mijn lens zit. Zo authentiek mogelijk. 🌸

Verdriet is geen zwakte. Het is het bewijs dat je hebt liefgehad. We leven in een wereld die ons zegt: wees sterk. Ga vo...
06/05/2026

Verdriet is geen zwakte. Het is het bewijs dat je hebt liefgehad. We leven in een wereld die ons zegt: wees sterk. Ga vooruit. Stop die kwetsbaarheid maar zo diep mogelijk weg. Je verhaal draagbaar maken en toch tegelijkertijd durven tonen is geen teken van zwakte. Het is misschien wel de moedigste keuze die je maakte.

Rouw heeft geen tijdlijn. Geen stappenplan. Er is gewoon geen juiste manier. Het is aanwezig proberen zijn bij wat is, ook als wat er is ondraaglijk zwaar voelt. Dag na dag opnieuw, de nieuwe kleur ervan aanvaarden.

Ik fotografeer het leven in al zijn facetten. The good and the bad times. Ook dit. Misschien wel het liefste dit.
Want ook dit verdient gezien te worden. Ook jij verdient gezien te worden, precies zoals je nu bent. Niet wanneer je "er doorheen bent." Niet wanneer je je sterk voelt. Nu. Voor iedereen die vandaag iets draagt dat zwaar is: je bent niet alleen. En je hoeft je verdriet niet te verstoppen om waardevol te zijn. 🌸 Ik zie je en misschien kunnen we samen jouw verhaal wel een nieuwe betekenis geven. Samen er een laag afpellen door er stil bij te staan. Er kracht uitputten door er later naar te kunnen terug kijken.

"Owning our story can be hard but not nearly as difficult as spending our lives running from it." - Brown

04/05/2026

Iets met 21 ofzo 🤍.
Congrats.

☀️ Laten we gaan voor authentieke momenten deze zomer! De manier waarop jullie met elkaar omgaan.Gewoon spelen en onnoze...
30/04/2026

☀️ Laten we gaan voor authentieke momenten deze zomer!

De manier waarop jullie met elkaar omgaan.
Gewoon spelen en onnozel doen. Liefhebben.
Gelijk hoe jullie vibe is. Die wil ik weergeven.
Maar wel echt hé.
Neem die viervoeters mee.
Maak je niet druk over wie zijn kledij vuil gaat worden.
De kleine aanrakingen, spontane knuffels, die blikken tussendoor.

Dat is wat je in je galerij ontvangt na een sessie met mij:
eerlijk, warm en helemaal jullie.

Geen geforceerde poses.
Geen perfecte plaatjes.
Gewoon herinneringen vastgelegd zoals ze écht voelen en plaatsvonden.

✨ Lifestyle familie- & loveshoots deze zomer beschikbaar
📍 Buitenlocaties in warm avondlicht
📅 Beperkte plekken voor de zomeragenda, want ik wil ruimte houden voor kwetsbare sessies!

Stuur me een DM met “ZOMER” als je jouw verhaal fwil laten vastleggen 🤍

Afscheidsfotografie is geen trend.Het is het oudste cadeau dat je aan iemand kan geven.Wanneer iemand afscheid neemt, va...
22/04/2026

Afscheidsfotografie is geen trend.
Het is het oudste cadeau dat je aan iemand kan geven.

Wanneer iemand afscheid neemt, van het leven, van een geliefde, van een periode, wil je niets liever dan vasthouden wat er was.

Ik maak die foto's. Niet om verdriet vast te leggen. Maar om liefde te bewaren.

Als jij iemand kent voor wie dit relevant is, of als je gewoon meer wil weten, stuur me een berichtje. Ik vertel het graag.

Adres

Bakkerstraat 22
Dendermonde
9200

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Levensfotograaf Cherryblossom D. nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Levensfotograaf Cherryblossom D.:

Delen