07/06/2026
Gisteren trokken we met de club op uitstap naar Domburg en Middelburg. Kris had een mooie route uitgestippeld, zodat we geen enkel gezellig plekje hoefden te missen. Ondanks de minder goede weersvoorspellingen hebben we genoten van een heerlijke dag vol plezier, mooie ontdekkingen en heel wat leuke foto's. Samen maakten we er een onvergetelijke uitstap van, met veel gelach, fijne gesprekken en prachtige herinneringen om nog lang op terug te kijken. 📸📷📸