Geert de wit fotografie

  • Home
  • Geert de wit fotografie

Geert de wit fotografie Tot Snel

Ik ben Geert de Wit
Fotograferen is een hobby van mij
Ik wil graag anderen blij maken met de foto's die ik maak
Wilt u iets speciaals of iets bijzonders vastgelegd hebben
stuur me een bericht en kijken we wat de mogelijkheden zijn.

29/11/2024

Hallo volgers.

Op 1 december ga ik stoppen hier op Facebook.
Dan kunnen jullie mij alleen nog vinden op instagram...

Ik hoop jullie daar allemaal te zien...

Begin van de week mocht ik bij de opname aanwezig zijnAllemaal lieve en leuke mensen ontmoet.
27/11/2024

Begin van de week mocht ik bij de opname aanwezig zijn

Allemaal lieve en leuke mensen ontmoet.









Wat is de natuur nu mooi...
23/10/2024

Wat is de natuur nu mooi...

Wil deze met jullie nog delen.
14/11/2023

Wil deze met jullie nog delen.



mooie paddenstoelenlang leven de macro lens
14/11/2023

mooie paddenstoelen
lang leven de macro lens



Deel 3
16/08/2023

Deel 3


Deel 2
16/08/2023

Deel 2



Ik neem jullie mee met mijn dierentuin bezoek van gisteren.Hier na deel 2
16/08/2023

Ik neem jullie mee met mijn dierentuin bezoek van gisteren.
Hier na deel 2



Ik heb pas deze foto gemaakt.Wilt u nou ook zo foto of een mooie gezin foto buiten in de natuur of ergens anders Stuur m...
01/08/2023

Ik heb pas deze foto gemaakt.
Wilt u nou ook zo foto of een mooie gezin foto buiten in de natuur of ergens anders

Stuur mij een mail.
[email protected]

En we kijken samen naar de mogelijkheden.

De gezinfoto..
20/06/2023

De gezinfoto..

Dit is een hele tijd gelden dat ik iets geplaatst heb.Maar het is heel drukEen tijd geleden heb ik deze shoot gedaan.  S...
20/06/2023

Dit is een hele tijd gelden dat ik iets geplaatst heb.
Maar het is heel druk

Een tijd geleden heb ik deze shoot gedaan.
Straks komt er nog een familie foto.

Wilt u ook zo shoot?
Stuur me dan een bericht.

Hallo iedereen,Jullie hebben een hele tijd niks van mij gehoord.Het was heel erg druk.Ben afgelopen maandag in Oud-Beije...
21/03/2023

Hallo iedereen,

Jullie hebben een hele tijd niks van mij gehoord.
Het was heel erg druk.
Ben afgelopen maandag in Oud-Beijerland geweest.
Het was zachtjes aan het regenen, maar juist dan kan je mooi plaatjes schieten.
Van de week zal er nog een reeks geplaatst worden.

En er staat van de week een shoot gepland.
Dus hou mij sociaal in de gaten.

Fijne dag

Address


4053HH

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Geert de wit fotografie posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Geert de wit fotografie:

  • Want your business to be the top-listed Photography Service?

Share