12/31/2025
2025年小回顧👀
✨返咗銀行做炒散,不過就算炒散都經常要去events、間唔中又要去同客食早餐、下晝去飲吓咖啡(真心問,點解做投行啲人咁鍾意飲咖啡?)不過我呢啲低級炒散就唔會有bonus,所以我返工個Vibe同啲full-time同事真係好唔同😉我返工返到可以好兩袖清風,同事問我點解可以咁冷靜好似冇壓力咁😆我都冇佣分嘅,就算跑數都係幫全條Team一齊跑,我計日薪,有蒲頭返工就準時有糧出,點會有壓力?☺️🫶🏻就係咁,開開心心又做完一個合約。
✨去挪威睇北極光,屎窟撞棍勁好彩晚晚都睇到🫶🏻零下10幾度,成班三唔識七嘅團友圍住個火,燒住棉花糖、飲住熱朱古力睇極光真係好開心
✨年中決定瞓身搞市集賣蛋糕,經過多倫過關斬將,要同council同市集搞手周旋,終於申請到街頭擺賣嘅牌照,可以喺市集度有自己嘅攤位🎉然後…… 竟然…… 發現自己大咗肚🥹有一刻以為自己發緊夢,然後就開始每日擔驚受怕自己會唔小心食錯嘢影響到BB,或者成日搬重嘢動到胎氣,同埋開始唔知大住個肚點樣擺市集🧐不過本住我一直以來既來之則安之嘅心態,我一路擺檔擺到八個月👶🏻擺戶外市集周不時都要經歷風吹雨打,仲成日有啲閪人走嚟挑機,不過其他檔主同附近啲餐廳、Cafe職員可能見我帶大個肚都嚟擺檔,成日都請我飲飲食食,搞到我好似每日擺檔都又食又拎咁🥹成件事hardcore得嚟又好warm🫰
✨出年就正式做人老母,諗起都興奮😆因為我屬於高齡產婦同高風險,我比一般大肚婆喺NHS做多好多產檢,而家最後衝刺緊最後一個月,希望一切順順利利🤞
祝大家2026年新年快樂🫶🏻🎉