1982 Ankara bebesi olarak dünyaya geldim,zaman içinde huyundan suyundan kapıp deniz olmayan şehirde yaşanır mı ya lanet olsun Ankara derken kar yağdığı zaman bu şehre aşık olmaya başladım kimi gitara,kimi avukatlığa,kimi büyük adam olma derdindeyken fotoğraflarla kendi dünyasını oluşturan ve bir süre sonra Aşk,tutku duyguların hepsini elindeki fotoğraf makinasına vermenin en doğru ve en hayırlı şe
yi olduğuna karar veren biri olup çıktım,fotoğraf okumayı öğrenmekle bu iş dahada bi eğlenceli hale geldi tabi bu sürede asıl meslek dalım bilgisayarken ikisini birleştirip güzel bi kokteyl tarifi oluşturdum kendime ve iphone,ipad,kısaca telefon fotoğrafçılığın tavan yaptığı bi dönemde sadece ben demeyi bırakıp birde benim gözümden kendinizi görmenize ve işte bu istediğim,fotoğrafta bişey var farklı gelen demenize karar verdim sonuç? Maskeleri çekmiyorum ben kafanızdaki ruhunuzdaki ne varsa o zaten yansıyo size sadece kendiniz olmanız kalıyo geriside görebilene....
Anı Yakalamak İsterken,Anı Yaşamayı Unutmayalım ;)
Manzara,Makro,Obje Fotoğraflarını İstediğiniz Gibi Paylaşabilirsin
Ama Lütfen Kişi,Grup,Mekan Fotoğraflarını İznim Olmadan Paylaşmayın.