16/08/2026
Spam, hotdog, yum burger, puyu ka mercury drug store 😆 kag mga pagkaon nga daw simple lang… pero somehow, may ara gid sila nga special nga feeling. 🥹
Sang una, sang bata pa, makatilaw lang ka sang Spam, hotdog, or makabaton sang mga pasalubong halin abroad, daw ka-special na gid. Especially kung halin sa mga relatives nga naga-abroad. Daw gamay lang nga bagay, pero ka’ nami sang feeling. ❤️
And now, here I am… sa pyak suba’ far from home, working maskin anu lang. 😂🙈
Wala pa ko kapuli sa Pilipinas, pero pagkakita ko sini nga mga pagkaon diri, daw may gamay nga part sang childhood ko nga nagbalik.
Mahal siya? Oo. 😂
Pero ginbakal ko gihapon.
Kay sometimes, you're not really paying for the food. You're paying for that feeling, 🥹🥹🤗 the feeling of home, of childhood, of those days nga ang simple nga Spam or pasalubong halin abroad daw isa na ka-special nga regalo.
Kag funny no? Sang una, ga-expect kita sang pasalubong halin abroad.
Subong, ara naman kita sa abroad… kag kita naman ang nangita sang gamay nga taste sang Pilipinas. 🥹
Indi pa ko kapuli, pero at least tonight, may gamay ko nga Pilipinas diri sa piyak suba’. 🇹🇭