13/06/2026
En jättetrevlig tur till Åstol idag med vännen Claes Oltegen. Med en ljuvligt god lunch bestående av fisk- & skaldjurssoppa på Åstols Rökeri.
Därefter en shoppingtur till Hoga Saluhall där vi inhandlade div. läckerheter bl.a den goda färska Tjörnpotatisen 😊