19/09/2025
Tiden springer! En hel vecka har gått sedan Kungälvsmässan där jag gjorde min första mässa som utställare. Jag gick in med ett öppet sinne, en chans att visa upp min verksamhet och utan tidigare erfarenhet föreställde mig gött tjöt och trötta fötter🤷🏼♀️
Det bjöds på ovannämnt och mycket mer: Värdefulla samtal och utbyten men även nya viktiga bekantskaper. Att dessutom få en intervju hos Kungälvs-Posten landade som grädde på mosets mos!🥳 och givetvis blev det tröttare än trötta fötter.
Kungälvsmässan var ett grymt evenemang där jag ställde ut via Kungälvs företagsexpo (vilket gäng!🫶), som jag både hoppas och tror uppskattats lika mycket av alla besökare som av oss utställare. Stort tack till alla som kom och sa hej, tjötade lite, peppade, hälsade i förbifarten, spexade, käkade upp mitt godis (bara 2 liter kvar🫠) och i övrigt förgyllde dagarna lite extra!☀️
Återhämtning har stått näst på schemat och det blir först idag, sen kickas hösten igång ordentligt! Sikken grej!💁🏼♀️
Bjuder på ett axplock!
Glad fredag💛