26/05/2026
Blir det utställning i parken i sommar? Jajamänsan! SAVE DE DATE! 2️⃣2️⃣ Fotoutställningen LINAN arrangeras av Kävlinge fotoklubb i Folkets park i Kävlinge även i år, lördagen den 22:e augusti 2026. Öppen för alla som fotograferar, även du som inte är medlem i Kävlinge fotoklubb, mot en liten kostnad. Du som vill vara med kan börja fundera på vilka bilder du vill ha med, om de ska vara på ett visst tema eller helt enkelt några av dina bästa bilder. Du får några meter lina att hänga upp dina bilder på, så välj lite fler än du först tänkte. Hur många meter du får att hänga bilder på, får du veta när anmälningen stängt och vi vet hur många vi blir. Titta in här då och då så får du veta när anmälan öppnar och vad som gäller i år. Välkommen! 📸 📷 📱 🤳🎞️
/