20/02/2026
Snö, jag älskar snö! Får inte nog av det. Jag vet att de flesta är redo för våren nu, men jag är inte så säker på att jag är klar med snö och vinter riktigt än 😀
Kan verkligen inte få nog av bilderna från när jag fotograferade Agnes, Astra och Yin i snön. Vilket mysigt hundgäng! Vem kan liksom motstå en fluffig Finsk lapphundsvalp (Yin, ) som utforskar allt runtomkring, nosar runt och busar? Ena stunden sitter hon stilla så fint för att i nästa stund rulla runt i snön eller springa iväg för att utforska i närheten. Det är väl då tur att fotografen (jag) är snabb som attan på avtryckaren på kameran så alla fina ögonblick fångas på bild! 😁 För det är precis mitt i leken som magin uppstår ✨
När jag fotograferar arbetar jag med tålamod, lek och massor av belöning. Hunden får vara hund, vi skrattar åt snöiga nosar och allt tokigt som hunden kan hitta på och självklart pausar vi när det behövs. En fotografering ska vara en fin upplevelse både för hunden och dess ägare.
Jag är tacksam för att jag fick förtroende att fota Agnes, Astra och Yin på en sån härlig och fin vinterdag!