12/02/2026
Snart är det dags för Lerums Fotoklubbs årliga utställning. 18-19 april välkomnar vi er i Tingshuset i Lerum.
Observera att vi har ny sluttid på söndagen, 10-15.
Vi kommer som vanligt bjuda på en massa fina bilder från våra medlemmar. I år är vi rekordmånga från klubben som visar bilder. Inget tema utan det är en salig blandning. Allt från djur och natur till kreativa porträtt och photoshopalster.
Efter allt ögongodis kan man naturligtvis köpa gofika i caféet och samtidigt kika på bildvisningen "hänt-i-veckan", medlemmarnas bilder från 2025.
Ses vi där?
😊