02/01/2016
NYÅRSKARAMELLER! - Här kommer några av mina favoriter ifrån 2015:
Bild 1: Elliot, en liten energiknippe med så många härliga egenskaper! Jag fick äran att fota honom inför Aquaroom Falun's release av deras nya rum designat för barnklippning.
Bild 2: Tvillingarna, behöver jag säga mer?
Bild 3: Linnea Langer, en fantastisk tjej med så mycket energi att hade det inte varit för myggen så hade vi haft ett tusental bilder att gå igenom, allt bara flöt på och jag är så nöjd över den dagen!
Bild 4: Casey, en fantastisk liten kille med ett stor ödmjukhet!
Bild 5: Johnny, en härlig och jordnära kille som fick mig att vilja utöka min portfolio med fler manliga modeller. Det var bara och klicka och hämta hem sjukt många bra bilder, det var inte många som raderades efter den sessionen som anordnats för företaget True Gent UF.
Bild 6: "ankpung", en störtskön bloggare och trebarnsmamma med den härliga och ärliga attityden man söker hos en modell.
Bild 7: Sanna Ansaldo, en härlig och omtänksam tjej! En plåtning där vi hade en fantastisk hårstylist och makeup-artist till hjälp, för att göra något annorlunda än vad vi gjort tidigare, och Sanna rockade och jag fick se en helt ny sida av henne!
Bild 8: En bild tagen för Clarion Hotel Bergsmästaren, vilket var en utmaning! Trots detta älskar jag bilderna och dess inredning!
Bild 9: Syskonkärlek, när den är som bäst?
Bild 10: Erika, som får representera hela mitt år tillsammans med Poledance Dalarna - vilket lärorikt motiv (tack Jenny Hallqvist som tror på mig!)
Bild 11: Ewelina Edberg, jag blir bara glad när jag tänker på henne, hon har mycket att ge och många sidor att visa!
Bild 12: Felicia Melander, en tjej jag fått äran att fota fler gånger, och som jag alltid blir lika imponerad av! (därav svårt att välja EN bild), men det få bli denna, som jag älskar ljuset på!
Bild 13: Julia Hagerblom, en fantastiskt Makeuo-artist som jag fått äran att ha vid min sida inför fotograferingar och som även är en fantastisk modell! ❤ Praktiskt att ha MUA:n som modell 😉
Bild 14: Julia och Alexander, två otroligt roliga och sköna människor och modeller att jobba med, jag hoppas det blir fler solnedgångar 2016! 🙂
Bild 15: Julia Lundgren, jag säger bara SOLSTRÅLE!! Underbar tjej som jag hoppas jag får se mer av det här året!
Bild 16: Linda, en fantastisk person och framförallt imponerande duktig modell!
Bild 17: Thobias, lika ödmjuk som han är stilren på bilden. En fröjd för en fotograf!
Bild 18: Merelle, en supermysig tjej med mycket personlighet som utstrålades i bilderna! Det gillas!
Bild 19&20: Michelle Svendsen, som också blev min vapendragare under året! Med ett stort hjärta har hon tagit sig an alla våra fotouppdrag tillsammans, men dessa bilder får representera vår första träff och en helg som jag kommer att minnas med glädje en lång tid framöver! Tack för alla galna stunder man får med dig ❤
Bild 20: Sandra Danielsson, första gången hon placerades framför kameran som modell och hon gjorde det bravur! Tack för dina vackra uttryck!
Bild 21: First Hotel Grand (Michelle Svendsen), en utav de roligaste uppdragen som jag kommer minnas med glädje!
ETT STORT TACK TILL ALLA SAMARBETSPARTNERS under året! Ingen nämnd och ingen glömd! TACK