Madeleines foto.

Madeleines foto. Jeg tar bilder av barn, baby, nyfødt, par, familie, konfirmasjon og bryllup. Send meg gjerne ei melding, så booker vi en fotosession. kjøregodtgjørelse.

PRISER:
Nyfødt/baby/barn/portrett/gravid:
Fotografering og 10 høyoppløslige digitalebilder til 3000,- I tillegg kommer evnt. Konfirmant:
Fotografering og 10 høyoppløslige digitalebilder til 3000,- I tillegg kommer kjøregodtgjørelse. Bryllup:
Fotografering, en samtale om location, ønsker og 40 digitalebilder til 10.000,-
I tillegg kommer kjøregodtgjørelse. Fotografering heldag bryllup:
Vielse, fø

lge bruden fra morgenen, offisielle bilder med samtale om location og taler til 18.000,-
I tillegg kommer kjøregodtgjørelse.

Ønsker dere flere bilder utover de 10 kan dere få kjøpt de for 250,- per bildefil. Om jeg skal dra hjem til dere tar jeg statens satser, som er 4,03kr per kilometer (ca 300,- t/r Oslo). Jeg krever forhåndsbetaling før fotograferingsdagen. Ved avbestilling av fotograferingen skal dette gjøres 48 timer i forveien. Etter de 48 timene må en betale for fotograferingen med 10% avslag, eller avtaler ny tid. Jeg bor i Vestby i Akershus, ca. 30 minutter unna Oslo, og 40 minutter fra Fredrikstad/Sarpsborg. Jeg fotograferer hjemme hvor jeg har gode lysforhold og en rekke rekvisitter jeg kan ta i bruk. LITT OM MEG OG TILBUDET:

Mitt navn er Madeleine Wold Øfsti. Jeg jobber som pedagogiskleder. Fotografering er en av mine lidenskaper. Jeg har ingen høyere utdanning innen foto, men har tatt fotofag både på videregående og folkehøyskole. Men viktigere enn den formelle utdanningen, er min genuine lidenskap og interesse for foto. I alle år har jeg ønsket å ta interessen et steg videre og tilby et alternativ til de etablerte kjedefotografene. Jeg har ikke et profesjonelt fotostudio, men rigger til et lite studio i stua. I forkant av fotograferingen har vi en samtale om ønsker for fotograferingen. Jeg drar også ut på ulike locations.

Tusen takk til dere som kom innom Vestbyveien 1 for julekortfotografering i år. Svært hyggelig er det når familier komme...
18/11/2025

Tusen takk til dere som kom innom Vestbyveien 1 for julekortfotografering i år. Svært hyggelig er det når familier kommer igjen år etter år. Det setter jeg stor pris på. Her er to bilder av samme kjekkas med et års mellomrom. Stas å få være med å få se utviklingen til barna.
For de som fortsatt ikke har tatt julekortbilder er jeg tilstede med kamera i Vestbyveien 1 førstkommende torsdag 20.nov, fra kl. 15.30-18.00. Velkommen store og små.

Velkommen innom julemarkedet i Vestbyveien 1, i morgen fra kl.11.00-15.00.
14/11/2025

Velkommen innom julemarkedet i Vestbyveien 1, i morgen fra kl.11.00-15.00.

Velkommen til årets julekortfotografering. I år setter jeg opp fotostudio i Vestbyveien 1, 15 og 16. November. Hjertelig...
08/11/2025

Velkommen til årets julekortfotografering. I år setter jeg opp fotostudio i Vestbyveien 1, 15 og 16. November. Hjertelig velkommen til både store og små.

24/11/2024

Siste dag med julekortfotografering på Vestby prestegård. Ta på varmeklær og ta turen. Håper vi sees. (Se innlegg fra i går)

Nå er vi i gang med årets julemesse! Kom innom å ta årets julekortbilder. Håper vi sees nede på låven.
23/11/2024

Nå er vi i gang med årets julemesse! Kom innom å ta årets julekortbilder. Håper vi sees nede på låven.

Nå er det under en uke igjen til julemessen på prestegården I Vestby. Håper på å se mange der til julekortfotografering.
17/11/2024

Nå er det under en uke igjen til julemessen på prestegården I Vestby. Håper på å se mange der til julekortfotografering.

Nå er det på tide å tenke julekort igjen. Jeg gjør som i fjor, og har fotograferingsstand på Prestegården I Vestby. Velkommen skal dere være.

Nå er det på tide å tenke julekort igjen. Jeg gjør som i fjor, og har fotograferingsstand på Prestegården I Vestby. Velk...
12/10/2024

Nå er det på tide å tenke julekort igjen. Jeg gjør som i fjor, og har fotograferingsstand på Prestegården I Vestby. Velkommen skal dere være.

Kom innom prestegården I Vestby nå i helgen! Jeg står klar nede i låven med kameraet. Håper på å se mange av dere.
17/11/2023

Kom innom prestegården I Vestby nå i helgen! Jeg står klar nede i låven med kameraet. Håper på å se mange av dere.

I år som i fjor stiller jeg med fotoshoot stand på årets julemesse på prestegården i Vestby. Pynt deres små håpefulle og...
09/11/2023

I år som i fjor stiller jeg med fotoshoot stand på årets julemesse på prestegården i Vestby. Pynt deres små håpefulle og ta turen innom låven lørdag 18. November 10-15, og søndag 19. November 11-15.
Dere får 2 høyoppløselige digitale filer til kun 500 kr.

Kom innom Vestby prestegård i morgen søndag for julekortfotografering. Dere får to høyoppløselige filer digitalt til 500...
19/11/2022

Kom innom Vestby prestegård i morgen søndag for julekortfotografering. Dere får to høyoppløselige filer digitalt til 500 kr. Her er en skjønn gutt som var innom i dag. Tusen takk for at fikk dele bildene.

Adresse

Johans Vei
Vestby
1542

Telefon

+4797017607

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Madeleines foto. legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til Madeleines foto.:

Del