13/12/2023
Hei, alle sammen! Informasjonen kommer i siste liten her, men det er dere jo vant til når det gjelder meg. I morgen, torsdag 14.12, åpner min første fotoutstilling her i Norge. Den har fått navnet "uten rammer" og tar til på Åsane Kulturhus, like ved biblioteket, kl. 18.30. Det ville bety mye for meg om mange av dere kommer for å feire begivenheten sammen med meg. Gratis inngang, og lett servering. Hjertelig velkommen!
Write to Ane Berentsen