14/09/2022
Zo af en toe zeg ik toch nog ja. Ja natuurlijk wil ik foto's van jullie maken. Ik vind het immers prachtig om te doen maar je kan ook teveel hobby's hebben.
En wat ben ik blij dat ik ja heb gezegd tegen de vraag van Anja of ik van haar familie foto's wilde maken in Den Oever. Een prachtige familie, maar ook echt een prachtige uitkijk over de Waddenzee mét prachtige lucht. En dat gewoon vlak bij Opa en Oma hun huis!
Blader maar eens door de foto's heen, naar mate de avond meer valt komt er steeds meer kleur in de foto's.
Beste familie Verfaille, ontzettend bedankt dat ik foto's van jullie mocht maken en ik hoop dat jullie heel veel moois met de foto's gaan doen!!
Zo af en toe zeg ik toch nog ja. Ja natuurlijk wil ik foto's van jullie maken. Ik vind het immers prachtig om te doen maar je kan ook teveel hobby's hebben. En wat ben ik blij dat ik ja heb gezegd...