24/04/2025
Soms wordt alles even te veel ❤️
Druk en stress stapelen zich op, gedachten razen door je hoofd, en je voelt dat je aan je grens zit. Dan is het oké (en nodig) om een pauze in te lassen. Op adem te komen, afstand te nemen, en ruimte te maken voor rust. Niet omdat je opgeeft, maar omdat je juist goed voor jezelf zorgt. Een moment van stilte en rust kan precies zijn wat je nodig hebt om straks weer verder te kunnen.
Sinds de start van mijn bedrijf heb ik ongelooflijk veel mooie momenten vast mogen leggen. Met heel veel plezier, passie en liefde. Maar soms wordt alles even te veel en kan je niet anders dan een stapje terug doen. Niet omdat ik opgeef, maar omdat ik jullie de beste versie van mezelf gun.
Ik heb daarom, met pijn in mijn hart besloten om voorlopig geen nieuwe shoots aan te nemen. Ik stop niet, maar ik neem wel een hoognodige pauze. Zodat ik over een tijdje weer met frisse energie jullie bijzondere momenten kan vastleggen.
Heel veel liefs,
Roos