20/02/2026
GEEN FAN VAN SNEEUW❄️
In mijn vorige post had ik het over honden die niet blij worden van de sneeuw. Dit was het geval bij Moira tijdens de fotoshoot.😂
Moira ging ervandoor en zocht de kortste route naar binnen. Ze had even geen zin in koude pootjes haha. Maar gelukkig wilde ze toch ook wel even goed poseren.😜
Is jouw hond fan van sneeuw of ook niet?🐶