ilse_freezing.moments

ilse_freezing.moments Hobbyfotograaf
Interesse in een fotoshoot? DM! Dan gaan we samen kijken naar de mogelijkheden � Interesse in een fotoshoot?

Stuur dan een privé berichtje of mailtje en dan kunnen we kijken naar de mogelijkheden �

Nero💕☻️
29/01/2023

Nero💕☻️

Een paar week geleden heb ik ✨️pregnancy✨️ foto's mogen maken met Nathalie😁 En wat was dit leuk om te doen! De zon schee...
23/01/2023

Een paar week geleden heb ik ✨️pregnancy✨️ foto's mogen maken met Nathalie😁
En wat was dit leuk om te doen! De zon scheen, dus eerst gauw naar buiten. Daar hele leuke foto's gemaakt met het hele gezin🤗 Vervolgens nog wat foto's gemaakt met de drachtige merrie, hoe bijzonder is dat! 😍
Aan het eind kwam Nathalie met een voorstel, dat toch een beetje spannend was. Namelijk om wat foto's te maken in lingerie🤗 Samen hebben we wat ideeën op gedaan via internet en zijn we het gaan proberen en wauw!! Wat een bijzondere foto's zijn dat geworden! En wat dapper van je Nathalie, dat je dat durfde! Zwanger zijn is zo bijzonder 💕

Een aantal weken geleden mocht ik de foto's maken bij het 50 jarige huwelijk van Wim en Anneke✨️💕 Eerst hadden we een da...
08/01/2023

Een aantal weken geleden mocht ik de foto's maken bij het 50 jarige huwelijk van Wim en Anneke✨️💕
Eerst hadden we een datum geprikt om elkaar te ontmoeten en even de wensen en mogelijkheden te bespreken. En wat werd ik warm ontvangen!🥰

Op de grote dag zelf waren de kinderen en kleinkinderen van het stel ook aanwezig, zodat we een aantal foto's konden maken van de hele familie. Koud als het was, we gingen naar buiten want dat leek mooi met het beetje wit dat er lag🤭❄️ Met alle mogelijke combinaties van groepjes iedereen op de foto gezet en gauw weer naar binnen🤣 Nog even gezellig wat met elkaar gedronken en toen op naar Hotel Faber, waar het feest zou plaatsvinden.
Hier mocht ik alle gasten bij binnenkomst fotograferen en vervolgens heb ik nog wat rondgelopen om wat plaatjes te schieten. Het drinken en gebak ontbrak er ook niet aan🤣😋

Maar wat was dit een leuke dag zeg! En wat zijn Wim en Anneke toch lieve mensen. Al 50 jaar getrouwd, wat bijzonder dat ik dit mocht vastleggen🥰

Hieronder staan enkele foto's die die dag zijn gemaakt 📸

De actiefoto's van de volleybal worden ook steeds beter😁! Erg leuk om te doen en superleuke reacties na die tijd!🤗
06/01/2023

De actiefoto's van de volleybal worden ook steeds beter😁! Erg leuk om te doen en superleuke reacties na die tijd!🤗

Paar week geleden weer eens een fotoshoot gehad met, hoe verrassend, een Alfa Romeo🤭😁 Een zwarte 159 SW dit keer👌🏻 Sjef ...
09/11/2022

Paar week geleden weer eens een fotoshoot gehad met, hoe verrassend, een Alfa Romeo🤭😁 Een zwarte 159 SW dit keer👌🏻
Sjef wilde graag een bosrijke omgeving en ik geef hem geen ongelijk met die mooie herfst kleuren🍁🍂
Even vanuit Utrecht op zondagochtend naar Schipborg tuffen was geen probleem, dus de datum kon geprikt worden!
De resultaten? Die zie je hier!
Ik ben persoonlijk erg blij met het eindresultaat en een aantal foto's springen er echt uit!😍 Super mooi compliment: "Het lijkt wel een tijdschriftfoto" 😁

En natuurlijk moesten onze Alfa's ook nog even samen op de foto✨️👌🏻

Zaterdag deze QueenBee van de Alfa Romeo Giulietta's op de foto mogen zetten! Via de foto's van de MiTo in contact gekom...
02/08/2022

Zaterdag deze QueenBee van de Alfa Romeo Giulietta's op de foto mogen zetten! Via de foto's van de MiTo in contact gekomen met Jordy en deze shoot gepland!
Ook deze keer zat het niet mee qua locatie, aangezien de suikerfabriek onaangekondigd afgezet was. Dussss opzoek naar iets anders.. Uiteindelijk zijn we beland bij de Graanfabriek, wat soortgelijk aan de suikerfabriek moest zijn. Echter moesten we het doen met 1 "fabrieksmuurtje" , maar dit was genoeg🤗 Zoals Jordy zo mooi zei: "Met dit onderwerp maakt het niet uit wat voor achtergrond je hebt".
Kan wel zeggen dat ik blij ben met hoe deze foto's geworden zijn! 🤗

Laatst een fotoshoot gedaan met golden hour en ik kan wel zeggen dat ik trots ben op het eindresultaat!😊 Samen met mam o...
10/07/2022

Laatst een fotoshoot gedaan met golden hour en ik kan wel zeggen dat ik trots ben op het eindresultaat!😊 Samen met mam op pad, het veld in op zoek naar een tarwe(?)veld voor een mooie achtergrond. Eerst vonden we het jammer van de wolken, maar als we de foto's terug zien lijkt het juist heel mooi🤗
Daarnaast ook ~natuurlijk~ even geposeerd met onze MiTo, zo leuk!

Mooie mama😍🥰

Vandaag de camera eens weer afgestoft en meegenomen op een wandeling met  van wijk en Mike. Paar leuke plaatjes kunnen s...
30/06/2022

Vandaag de camera eens weer afgestoft en meegenomen op een wandeling met van wijk en Mike. Paar leuke plaatjes kunnen schieten😁

Paar weken geleden ben ik 's ochtends optijd op pad geweest met de camera.. Met de hoop wat vogeltjes te kunnen fotograf...
01/02/2022

Paar weken geleden ben ik 's ochtends optijd op pad geweest met de camera.. Met de hoop wat vogeltjes te kunnen fotograferen en de combinatie van bomen, mist en zon🤗 Helaas was er van zon geen sprake, waardoor het een hele grauwe ochtend was. Daarnaast verwachtte ik rust in het bos, maar was er één of andere herrieschopper bezig om de wandelpaden schoon te blazen😅
Maar goed, al met al toch een plekje uitgezocht om te gaan zitten en wachten tot er een vogel voor m'n lens zou verschijnen. En op dat punt heb ik super veel geluk gehad! In de buurt zat een roodborstje, die super nieuwschierig was en steeds dichterbij kwam😍 Hij heeft een poosje model gestaan en vloog er toen weer vandoor. Heb een aantal (stiekem heel veel) foto's van hem gemaakt, die ik hieronder gepost heb😁 Ik heb aardig wat moeten bewerken in LightRoom om de foto's lichter te maken (door het grauwe weer waren ze erg donker), maar ben blij met het eindresultaat 😁🐦
Verder nog een eekhoorn, boomkruiper, buizerd, goudhaantje, specht, merels, koolmezen en een aalscholver gespot. Helaas te ver of te snel weg om op de foto te zetten, maar wel leuk om te zien🪶

Poosje terug een paar foto's gemaakt van de hondjes van Harry en Johanna🥰 Serena, Jola en Kyra 🐾
30/12/2021

Poosje terug een paar foto's gemaakt van de hondjes van Harry en Johanna🥰
Serena, Jola en Kyra 🐾

Witchcraft🔮🪄🤍De andere helft van de resultaten van de super gave fotoshoot met Milou!! Het was me helemaal ontgaan om de...
19/12/2021

Witchcraft🔮🪄🤍

De andere helft van de resultaten van de super gave fotoshoot met Milou!! Het was me helemaal ontgaan om deze foto's te delen, dus dan nu toch eindelijk🙈🤩

Happy Halloween👻😈Vanmiddag een ontzettend gave fotoshoot gedaan met Milou!! Met super veel spullen op pad, in de hoop *e...
31/10/2021

Happy Halloween👻😈

Vanmiddag een ontzettend gave fotoshoot gedaan met Milou!! Met super veel spullen op pad, in de hoop *ergens* het verlaten gebouw in te kunnen.. Aan de achterkant een gebouwtje gevonden dat ideaal was voor de foto's 😁 Heel veel dingen geprobeerd en de locatie, jurk, make-up, sfeer en model matchten gewoon perfect.
Mijn doel was om halloween foto's te maken, maar dan meer horror; echt creepy foto's. Waarvan je bijna rillingen op je rug krijgt.

Ben zelf erg blij met hoe deze foto's zijn geworden🤗 Wat vind jij?

De keuze tussen kleur of zwart-wit was soms wel lastig.. toch besloten het grotendeels bij zwart-wit te houden.

Adres

Sappemeer

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer ilse_freezing.moments nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar ilse_freezing.moments:

Delen