Onze club bestaat nu uit 16 enthousiaste (amateur) fotografen. Kijk en geniet van de foto's die we hebben gemaakt! De doelstelling die we nastreven is de volgende:
•Plezier en enthousiasme beleven aan natuurfotografie in groepsverband
•Actieve deelname middels mede-organiseren, website, thema’s, voorbereiding, creatieve ideeën
•Elkaar inspireren en helpen mooie foto’s te maken
•Respect voor na
tuur en voor elkaar
Dit initiatief is uitgegroeid tot een hechte club mensen die plezier beleven aan op deze wijze gezamenlijk actief met fotografie bezig zijn, zowel landschaps, natuur als macrofotografie. We raken steeds meer met elkaar vertrouwd en het gaat er gezellig aan toe. Iedere maand proberen we een fototocht te organiseren en tijdens de bespreking die er op volgt een of twee foto’s hiervan te bespreken. De tochten worden vastgelegd in een kalender en vinden normaliter 1x per maand plaats op zaterdagochtend bij zonsopgang. In de zomermaanden hebben we echter ook paar keer op vrijdagavond een tocht gepland. Iedere tocht wordt apart besproken op onze zg. Deze vindt plaats 1x per maand op donderdagavond te Roosendaal. Wij hebben een maximum aantal leden vastgesteld, al is het niet onze doelstelling zoveel mogelijk leden te werven, als wel de kwaliteit en het niveau van de groep de bewaken. We hechten erg veel waarde aan dat het klikt tussen de leden en dat men van elkaar kan leren. Heb je belangstelling voor het bijwonen van een fototocht en een fotobespreking om ons allebei in de gelegenheid te stellen om te ontdekken of er een wederzijdse klik is neem dan contact met ons op via [email protected]
Hopelijk weet je nu iets meer over onze club. Hartelijke groeten,
NFB Bestuur.