07/01/2026
Nog steeds één van mijn favoriete (sneeuw)foto's🤍 De maand dat ik met hondenfotografie begon en onverwachts deze perfecte combi ontstond☃️ Tot mijn grote blijdschap kon ik een klein maandje later nog een keer een aantal wintershoots doen, maar dit was dan ook meteen het eerste en laatste jaar (2021) dat de sneeuw hier lang genoeg bleef liggen om sneeuwshoots in te plannen.... Tot deze week! Zou jij ook zo graag mooie sneeuwfoto's van jouw hond willen? Volgens het weerbericht kan het nog een aantal dagen blijven liggen en zelfs bijsneeuwen, dus stuur snel een berichtje bij interesse! I.v.m. eventuele gladheid op de weg, blijven de shootlocaties helaas wel beperkt tot Nieuwe Wetering, Nieuw Vennep en Warmond❄️