19/06/2025
Toen ik zwanger was van mijn eigen kids voelde ik me echt verschrikkelijk! Ik heb alle zwangerschappen Hyperemesis gravidarum gehad. Dat is een zeer extreme vorm van zwangerschapsmisselijkheid waarbij je ook opgenomen wordt omdat je elke keer uitdroogt vanwege het spugen. MAAR ik voelde me naarmate de zwangerschap vorderde wel echt prachtig! Mijn haar was vol, mijn nagels waren sterk en lang. Ik had (vind ik) een prachtige strakke buik. Zelfs bij de twins heb ik pas in de laatste 2 weken wat striae gekregen. En gelukkig heb ik mijn zwangerschappen ook vast laten leggen. Niet alleen door mezelf maar ook door een collega. Ik voelde me na het maken van die foto’s echt zo krachtig. En het is nog steeds zo mooi om naar terug te kijken. En omdat wij een kindje zijn verloren zijn het ook soms de laatste herinneringen aan die zwangerschap. Kortom, maak die foto’s nou. Je bent sterk en krachtig, je maakt nieuw leven. Niks mooier dan dat.