12/06/2026
Deze vrolijke, lieverd mocht ik ontmoeten in het bos. Hij schoot alle kanten op en wist van gekkigheid niet waar hij het moest zoeken. Helemaal prima, we gingen dus eerst een stukje wandelen. Terwijl Ozzy alvast wat energie kwijt kon, besprak ik met zijn baasjes wat ze voor ogen hadden en nam ik ze mee in de verwachtingen van de fotoreportage.
Dat is precies wat ik ook bij jou doe. Ik neem je stap voor stap mee in wat we gaan doen en samen kijken wat wel of niet mogelijk is. Niks moet! Het kan zijn dat ik je een kleine opdracht geef of we samen een spelletje gaan spelen. Alles om een ontspannen sfeer te creëren waarin iedereen zichzelf is.
Wil je dat ook ervaren? Wees dan van harte welkom om mee op pad te gaan, ik ontmoet je graag.
# doglover