21/06/2022
Mijn eerste buitenlandse opdracht...
Wat klinkt dat leuk als ik dat zo opschrijf!
Haha! En het was ook heel leuk.
Eerlijk is eerlijk: ik ben er niet speciaal voor naar Frankrijk gegaan. Ik was er al voor een korte vakantie.
Het was een klein beetje: nu je er toch bent, en m’n gasten niet gekomen zijn: wil je onze accommodaties op de foto zetten. Van binnen en van buiten.
Dat is dan weer een heel andere categorie. Een leuke uitdaging. Het is klein en lief, maar ook donker.
Ik kijk daar dan op 2 manieren naar: hoe ziet het er goed uit op de foto? Maar ook: hoe kijkt een toekomstige gast hier naar en herkent hij of zij het dan?
Ik ging aan de slag, maakte heel veel foto’s en was er uiteindelijk heel blij mee hoe het geworden was.
Opsturen naar de klant en wachten op reactie.
Dat is ook altijd spannend aan een opdracht. Ik kan de foto’s wel mooi vinden, maar wat vind de klant er van?
Ook deze klant was weer heel blij.