14/04/2026
Gisteren een heerlijke middag gehad met Andrea van Zielst. Eerst zijn we gaan lunchen bij Llev aan de haven en daarna zijn we nog even gaan fotograferen bij Zuidwester. In een korte tijd weer veel mogen zien. Andrea soms meer dan ik want zij zag iedere keer een specht en ik kon hem niet vinden. En voordat je denkt dat Andrea misschien iets zag wat er niet was dan heb je het mis want ze heeft bewijs in de vorm van een foto. Dus conclusie, ik ben gewoon kippig 😂