Het Haastrechtse bos door mijn ogen

Het Haastrechtse bos door mijn ogen Met deze fotoblog wil ik laten zien hoe ik, met mn , kijk in de natuur. Ik woon op een ste

Afgelopen maandag weer eens een rondje overtuin gedaan.
16/10/2021

Afgelopen maandag weer eens een rondje overtuin gedaan.

Zaterdag 14 november 2020 weer eens een wandeling gemaakt door het Haastrechtse bos. Het was lekker weer om te wandelen,...
19/11/2020

Zaterdag 14 november 2020 weer eens een wandeling gemaakt door het Haastrechtse bos. Het was lekker weer om te wandelen, helaas deze keer wel met stok. Had mijn kniebanden aan de rechterkant wat overbelast.

Deze keer de foto's gemaakt met mn (oude) Kodak easyshare digitale camera.

Vandaag 26 juli 2020 met mn zus de overtuin 'onveilig' gemaakt.Kwamen aan t eind nog een zielig egeltje tegen. Die wordt...
26/07/2020

Vandaag 26 juli 2020 met mn zus de overtuin 'onveilig' gemaakt.

Kwamen aan t eind nog een zielig egeltje tegen. Die wordt naar de egelopvang Dierenopvang van het Centrum voor Dierenhulpverlening te Gouda. gebracht.

Het rondje van vanmiddag
19/07/2020

Het rondje van vanmiddag

Adres

Haastrecht

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Het Haastrechtse bos door mijn ogen nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen