21/06/2021
🌤️ We mogen weer (wat)!!! 🌤️
Lieve mensen, even een update nu de regels versoepelen en wij steeds weer meer mogen fotograferen.
We zijn er heel blij mee dat de eerste (uitgestelde) sessies weer doorgang kunnen vinden. Ook staan de komende maanden een boel geplande en verschoven bruiloften op het programma. We zijn begonnen met het plannen van de kleinere shoots en naarmate de regels verder versoepelen, zullen de grotere gezelschappen een plekje in onze agenda vinden. We rekenen op een gezellig en vol seizoen, en hebben al veel plezier beleefd aan de sessies die we al hebben geschoten!
Het is niet mogelijk om een (nieuwe) shoot in te plannen voor dit jaar, tenzij je een van de mensen bent die vorig jaar een cadeaubon heeft gekocht of gekregen, of een shoot met meerdere huishoudens geboekt had in 2020 en die uit moet stellen. Want die mensen staan op ons lijstje om in te plannen zodra het kan. Dat vinden we jammer voor nieuwe klanten, maar ook voor ons zitten er maar zoveel uren in een dag en dagen in de week/maand/het jaar. We kunnen deze zomer geen nieuw werk aannemen - en in het najaar en de winter ga ik iets heel gaafs doen, maar daarover later meer.
Het kan - zeker aan het eind van dit enorm gecomprimeerde seizoen - zijn, dat je wat langer op je fotogalerij moet wachten dan je van ons gewend bent. Vinden we ook jammer, maar ook wat dat betreft kunnen we geen ijzer met handen breken. Voor ons staat voorop dat iedere galerij de liefde en aandacht krijgt die we ‘m ook zouden geven als er minder sessies in de wachtrij zouden staan.
Gelukkig mogen we in de regel rekenen op begrip van onze mega toffe klanten. Is er wel iets aan de hand waardoor het niet langer kan wachten dan de normale termijn, neem dan even contact met ons op.