02/12/2022
HERFST
Hoe prachtig is deze foto?!
Net op de valreep van de herfst en de laatste echte warme/lekkere dag op zondag mocht ik een paar weken geleden deze lieve mama met prachtige zoon vastleggen!
We zagen een prachtige boom ik de verte en de zon scheen er doorheen, ik zeg kom, hier moeten we naartoe! De jassen gingen uit, ze namen plaats onder deze boom, en de eerste shot was deze foto! Wauw! Alles klopt, deze prachtige mama, de zon, de kleuren van de bladeren en de o zo prachtige Zayn met zijn mooie lach! Het kon niet beter.
Binnenkort meer, want er zijn nog veel meer mooie foto's van dit jonge gezin!🥰
* Nog op de valreep opzoek naar een sinterklaas of kerstcadeau?! Je kunt bij mij een cadeaubon naar eigen waarde/keuze afnemen. Dit is toch een mooi cadeau voor in de zak of onder de kerstboom? Voor meer info neem gerust contact op*
Liefs, Nicolette