20/06/2026
Vandaag stond er weer een branding shootdag op de planning, dit keer in de prachtige daglichtstudio . Wat een fijne plek om te fotograferen! Zoveel mooie hoekjes, zowel binnen als buiten, en overal prachtig daglicht.
Vandaag mocht ik weer een aantal leuke ondernemers op de foto zetten. Het was een dag vol gezelligheid, mooie gesprekken, creativiteit én natuurlijk het maken van beelden die hun onderneming laten stralen.
Een volgende shootdag staat nog niet gepland, maar lijkt het je leuk om er een keer bij te zijn? Laat het me gerust weten! Misschien zoeken we dan wel een mooie studio bij jou in de buurt. 🤎
Lieve en leuke ondernemers in deze video zijn &