23/01/2019
هذه الصورة التقطها و أنا على متن الحافلة في الطريق الرابطة بين مراكش و وزازات
أتمنى أن تنال إعجابكم 🥰
إعدادات الكاميرا 📷:
ISO 100 / f 9,0 / 1/4000s / Obj 55-200 mm
Tu Veux Prendre Des photos pr Les souvenirs ? Tu veux Faire Un Video Clip En Meilleur Qualité ? Bi
Hay Elhassani Rue 153 N 14
Oujda
60000
Be the first to know and let us send you an email when Kàmàl Bén Photographie posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.
Send a message to Kàmàl Bén Photographie: