We Own This City

We Own This City 這個城市是屬於我們的

2021 1.1灣仔
23/01/2021

2021 1.1
灣仔

2020 winter.
22/01/2021

2020 winter.

人民歷史暨地質研究考察2020冬 @ Hong Kong
21/01/2021

人民歷史暨地質研究考察
2020冬 @ Hong Kong

2020Caving Hong Kong
19/01/2021

2020
Caving
Hong Kong

Fire keepers.Keep住團火,係我既責任。   ⛺️            🔥
09/01/2021

Fire keepers.
Keep住團火,係我既責任。

⛺️ 🔥

Teammate and teacher.
07/01/2021

Teammate and teacher.

Caving.           @ Hong Kong
06/01/2021

Caving.
@ Hong Kong

這是一個曾用以存放輻射廢料的防空洞,那條被劃上大量橙色十字的隧道就是存放廢料的位置,而那泊在傍邊的就是用以搬運輻射廢料桶的手推車。這防空洞有三層,在現存的之中算是比較大型,以斜坡通道連接,在最底層是岩石外露,未有以水泥修整的狀態建設。香港的...
15/12/2020

這是一個曾用以存放輻射廢料的防空洞,那條被劃上大量橙色十字的隧道就是存放廢料的位置,而那泊在傍邊的就是用以搬運輻射廢料桶的手推車。

這防空洞有三層,在現存的之中算是比較大型,以斜坡通道連接,在最底層是岩石外露,未有以水泥修整的狀態建設。

香港的防空洞經歷時代變遷,曾多次用於不同用途,如救護站,廢料儲存等。
亦有部份已經消失,如何民田地鐵站興建時亦將一個山頭移平,當中亦有一個防空洞。而現存很多都因上蓋興建建築物等原因被打斷。

1.於儲存區入口的大閘
2.閘上標示:「輻射危險」
3.曾用於存放輻射廢料的通道,和用以搬運的手推車,牆上劃有大量橙色十字。
4.隧道以斜坡連接,攝於其中一條斜坡
5.底層
6.底層有大型空間和通道
7.空間和空間中都以隧道打通
8.探索中鏡頭意外碰撞損壞
9.於其中一條隧道留影
10.於輻射危險告示前留影

圖文不付今日開工比人攪鳩下下撻法例出來大鳩你上至個撚樣政權,下至啲無良市民,戇鳩寄生蟲,一個2個只係以法律做槍用來恰鳩你,法律係撚用來令公平正義章顯,係撚用來保障所有人權益,攪唔撚掂就叫隻政權養既狗來,用枝槍用Tg 用水炮 用強姦殺人來達成...
11/12/2020

圖文不付

今日開工比人攪鳩
下下撻法例出來大鳩你
上至個撚樣政權,下至啲無良市民,戇鳩寄生蟲,一個2個只係以法律做槍用來恰鳩你,法律係撚用來令公平正義章顯,係撚用來保障所有人權益,攪唔撚掂就叫隻政權養既狗來,用枝槍用Tg 用水炮 用強姦殺人來達成自己目的,邊到你唔去得,咩野你唔做得,危險呀,條例呀,搵啲撚樣來搵啲籍口幫自己手,理得對錯,搵個有炮既企埋去自己就當岩,成個社會9成人都咁撚樣,我打份工同我公司講。希特拉殺猶太人,個制都係你手指按落去。

屌你老母
我去邊就去邊 做咩就做咩
當我同你一樣個腦新到無用過咁?當我同你一樣足不出戶?當我同你一樣困係個濕鳩制度到?著套制服做監獄風紀? 我屌晒你地全部老母啦,我見過既,你諗都諗唔撚到啦, 點解要有能力既人比啲紅衛兵恰?

由出世果日已經身體力行攪緊革命啦,你地班制度撚黨衛軍!

係全長5km既水道中間,大約2.3km處,有一空間,以一條旋轉樓梯連接住中間既管道出入口,而樓梯亦有設備吊運重物。樓梯下係一個蓄水池,頂部是一個通風口。引水道主要是用以收集雨水導出大海。當中一些大型管道使用tbm(隧道挖掘機)建造,相當宏偉...
08/12/2020

係全長5km既水道中間,大約2.3km處,有一空間,以一條旋轉樓梯連接住中間既管道出入口,而樓梯亦有設備吊運重物。
樓梯下係一個蓄水池,頂部是一個通風口。
引水道主要是用以收集雨水導出大海。
當中一些大型管道使用tbm(隧道挖掘機)建造,相當宏偉。
認識你腳下的土地,身土不二。

#引水道 #探索 城市探索 #地下建設 #排水系統 #排水系統工程 #香港 #城市探險

#引水道 #探索 城市探索 #地下建設 #排水系統 #排水系統工程 #香港 #城市探險 @ Hong Kong

Headrace tunnel in Hong Kong. #香港引水道  #水道   #下水道          🇭🇰
07/12/2020

Headrace tunnel in Hong Kong.
#香港引水道 #水道 #下水道 🇭🇰

最近開始拍攝菲林希望之後會用多啲菲林相去紀錄探索。最近有好些照片紀錄左唔同既mission,但無諗法點可到令大家睇相同時有野一齊感受。而呢張相係我第一張用菲林相用以light painting 去做光。這裏是我最近一次再進入邵氏時所拍攝的,...
30/11/2020

最近開始拍攝菲林
希望之後會用多啲菲林相去紀錄探索。
最近有好些照片紀錄左唔同既mission,但無諗法點可到令大家睇相同時有野一齊感受。
而呢張相係我第一張用菲林相用以light painting 去做光。
這裏是我最近一次再進入邵氏時所拍攝的,也可能是最後一次。
這裏是邵氏行政大樓的電影院。
邵氏行政大樓是少數能逃過拆卸命運的建築。
而呢張相,係我第一張係全黑環境中用light painting來拍攝,使用ROLLEI
PAUL & REINHOLD 特別版100 iso拍攝, 應該是15秒快門。
經過呢次既嘗試成功,以後多用黑白菲林來紀錄探索。

探索,就是不斷既嘗試。
做到想做既事,成功影到想影既相,我真係好開心。

#邵氏 &reinhold #廢墟 #廢墟攝影 #紀錄 #香港

Address

Hong Kong
852

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when We Own This City posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to We Own This City:

Share