20/06/2024
Efter att ha spenderat en natt på Flixbus mellan Paris och Hamburg, tagit tåg till Kiel och sen nattfärjan så är vi nu tillbaka i Göteborg. Förmiddagen spenderas i en lekpark medans Emilie hämtar bilen. Sen bara sista lilla biten hem med bilen. 🙄👋
Förvånansvärt smidigt med hela hemresa ändå.
Flixbus dock stort minus efter att busschaffisen som inte kunde något engelska, krävt €20 för "specialbagage" trots att våra barnvagnar var anmälda i förväg enligt konstens alla regler och förmodligen inom storleksgränsen. (Som i alla fall var samma för specialbagage). Pallade inte kräva en mätning för att göra honom på så dåligt humör att vi inte fick åka med alls.
Cash only och inget kvitto. Kul för honom 😂